Единый контакт-центр

1414

+7-7172-906-984

Категория

Условие поиска

Государственный орган *

Публичное обсуждение до

С По

Тип

Статус

Дата создания

С По

 

О внесении изменений в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 15 марта 2019 года № 108 «Об утверждении Правил субсидирования развития племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства»

Публичное обсуждение до: 01/04/2022
Всего голосов за проект: 1
Всего голосов против проекта: 1
Всего комментариев: 5
Всего ответов: 5
Всего голосов "за" (комментариев): 0
Всего голосов "против" (комментариев): 0
Тип НПА: Приказ
Категория: Сельское хозяйство
Государственный орган: Министерство сельского хозяйства РК
Форма отчета НПА, подтвержденная ГО
Раздел Комментарии Ответ Нравится Не нравится
Субсидиялар алуға үміткер тауар өндірушілерге қойы... 1. Қағидадағы талап: Ірі қара және ұсақ малдың селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу бағытына ауыл шаруашылығы кооперативтері өтінім тапсырады. Негіздеме: Өтінім негізінде субсидия қаражаты ауыл шаруашылығы кооперативінің төрағасы шотына түседі, тексеру нәтижесінде кооператив мүшелері малдарын уақытша селекцияға пайдалануға бермегені, субсидия қаражаты туралы хабарсыз екендігі анықталды. Ұсыным: 2022 жылдан бастап субсидия қаражатын кооператив мүшелеріне тікелей беру туралы Қағида талабына енгізу қажет, қағидаға енгізілгенге дейін бұл бағыт субсидияланбайды. Нәтижесінде жауапкершілік күшейтіліп, ауқымды қаржыға өтінім тапсыру және қаржы жетіспеушілігі азаяды. 2. Қағидағы талап: Агроқұрылым өтінімді берген сәтте селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстың ақпараттық қорында (бұдан әрі – САТЖАҚ) және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру дерекқорында (АЖБ) барлық мал басы тіркеуде болуы қажет. Негіздеме: Субсидиялау шарттарына сәйкестікті салыстырып тексеру әдісі ретінде САТЖАҚ-пен және АЖБ-мен интеграциялық өзара іс-қимыл мал басын бірдей және дұрыс есепке алу және оның бар екенін растау мақсатында қажет. Алайда, құзырлы органдардың тексеру нәтижесінде агроқұрылымдар жергілікті ветеринар арқылы құлақ сырғаларын мал бастары болмаса да АЖБ базасына тіркеп, қағаз жүзінде субсидия алған фактілері анықталды. Ұсыным: Мал басын дұрыс есепке алу және оның бар екенін растау мақсатында жергілікті ветеринариялық коммуналық кәсіпорын, ауыл әкімі, вет.инспекция мекемелері агроқұрылымнан өтінімі түскен сәттен бастап визуальді көріп, субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде ЭЦҚ қол қою арқылы растау қажет. Нәтижесінде ұсынылған ақпараттардың шынайлылығына 3 жақтама көз жеткізу, сыбайлас іс-әрекеттердің алдын-алу, тек бір жақтама шешім қабылдамау сонымен қатар өтінімге жауаптылықтың үлесі артады, яғни қағаз түрінде заңдастырып субсидия алу, құлақ сырғаларын жасын, жынысын бұрмалау орын алмайды. 3. Қағидағы талап: Ірі қара және ұсақ малдың селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу бағытына ауыл шаруашылығы кооперативі, жеке және заңды тұлғалар арендаға бұқа, қошқарларды пайдалану арқылы бекітілген нормативпен мемлекеттік қолдау қаржы алады. Негіздеме: Агроқұрылымдар бұқа, қошқарларды арендаға беруші тұлғалармен алдын ала келісімге келіп, қағаз жүзінде заңдастырып, субсидия алған фактілер анықталды. Ұсыным: Тек сатып алған бұқа, қошқарлармен селекциялық жұмыстар жүргізген шаруашылықтар ғана субсидияланады, себебі шаруа бұқа, қошқар сатып алған кезде тиісті палата өкілдері визуальді көріп, асыл тұқымды статус беріп, атына тіркеп береді. Осы бұйрыққа сәйкес, Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының редакциясына тағамдық жұмыртқаға арналған құс фабрикасы өндірісінің қуаттылығына қарамастан субсидиялар нормативін 1-1,5 теңгеден 3 теңгеге дейін арттыру бойынша өзгерістер енгізіліп жатыр. Сіздің ұсыныстарыңыз Қағиданы қоғамдық талқылауды ескере отырып, салалық қауымдастықтар және одақтармен, мүдделі мемлекеттік органдармен және ұйымдармен бірлесіп қаралатын болады. 0 0
Субсидиялар алуға үміткер тауар өндірушілерге қойы... Қағидаға ұсыным. Қағидаға ұсыным.docx Осы бұйрыққа сәйкес, Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының редакциясына тағамдық жұмыртқаға арналған құс фабрикасы өндірісінің қуаттылығына қарамастан субсидиялар нормативін 1-1,5 теңгеден 3 теңгеге дейін арттыру бойынша өзгерістер енгізіліп жатыр. Сіздің ұсыныстарыңыз Қағиданы қоғамдық талқылауды ескере отырып, салалық қауымдастықтар және одақтармен, мүдделі мемлекеттік органдармен және ұйымдармен бірлесіп қаралатын болады. 0 0
Субсидиялар алуға үміткер тауар өндірушілерге қойы... 1. Қағидадағы талап: Ірі қара және ұсақ малдың селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу бағытына ауыл шаруашылығы кооперативтері өтінім тапсырады. Негіздеме: Өтінім негізінде субсидия қаражаты ауыл шаруашылығы кооперативінің төрағасы шотына түседі, тексеру нәтижесінде кооператив мүшелері малдарын уақытша селекцияға пайдалануға бермегені, субсидия қаражаты туралы хабарсыз екендігі анықталды. Ұсыным: 2022 жылдан бастап субсидия қаражатын кооператив мүшелеріне тікелей беру туралы Қағида талабына енгізу қажет, қағидаға енгізілгенге дейін бұл бағыт субсидияланбайды. Нәтижесінде жауапкершілік күшейтіліп, ауқымды қаржыға өтінім тапсыру және қаржы жетіспеушілігі азаяды. 2. Қағидағы талап: Агроқұрылым өтінімді берген сәтте селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстың ақпараттық қорында (бұдан әрі – САТЖАҚ) және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру дерекқорында (АЖБ) барлық мал басы тіркеуде болуы қажет. Негіздеме: Субсидиялау шарттарына сәйкестікті салыстырып тексеру әдісі ретінде САТЖАҚ-пен және АЖБ-мен интеграциялық өзара іс-қимыл мал басын бірдей және дұрыс есепке алу және оның бар екенін растау мақсатында қажет. Алайда, құзырлы органдардың тексеру нәтижесінде агроқұрылымдар жергілікті ветеринар арқылы құлақ сырғаларын мал бастары болмаса да АЖБ базасына тіркеп, қағаз жүзінде субсидия алған фактілері анықталды. Ұсыным: Мал басын дұрыс есепке алу және оның бар екенін растау мақсатында жергілікті ветеринариялық коммуналық кәсіпорын, ауыл әкімі, вет.инспекция мекемелері агроқұрылымнан өтінімі түскен сәттен бастап визуальді көріп, субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде ЭЦҚ қол қою арқылы растау қажет. Нәтижесінде ұсынылған ақпараттардың шынайлылығына 3 жақтама көз жеткізу, сыбайлас іс-әрекеттердің алдын-алу, тек бір жақтама шешім қабылдамау сонымен қатар өтінімге жауаптылықтың үлесі артады, яғни қағаз түрінде заңдастырып субсидия алу, құлақ сырғаларын жасын, жынысын бұрмалау орын алмайды. 3. Қағидағы талап: Ірі қара және ұсақ малдың селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу бағытына ауыл шаруашылығы кооперативі, жеке және заңды тұлғалар арендаға бұқа, қошқарларды пайдалану арқылы бекітілген нормативпен мемлекеттік қолдау қаржы алады. Негіздеме: Агроқұрылымдар бұқа, қошқарларды арендаға беруші тұлғалармен алдын ала келісімге келіп, қағаз жүзінде заңдастырып, субсидия алған фактілер анықталды. Ұсыным: Тек сатып алған бұқа, қошқарлармен селекциялық жұмыстар жүргізген шаруашылықтар ғана субсидияланады, себебі шаруа бұқа, қошқар сатып алған кезде тиісті палата өкілдері визуальді көріп, асыл тұқымды статус беріп, атына тіркеп береді. Қағидаға ұсыным.docx Осы бұйрыққа сәйкес, Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының редакциясына тағамдық жұмыртқаға арналған құс фабрикасы өндірісінің қуаттылығына қарамастан субсидиялар нормативін 1-1,5 теңгеден 3 теңгеге дейін арттыру бойынша өзгерістер енгізіліп жатыр. Сіздің ұсыныстарыңыз Қағиданы қоғамдық талқылауды ескере отырып, салалық қауымдастықтар және одақтармен, мүдделі мемлекеттік органдармен және ұйымдармен бірлесіп қаралатын болады. 0 0
Субсидиялар алуға үміткер тауар өндірушілерге қойы... 1. Қағидадағы талап: Ірі қара және ұсақ малдың селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу бағытына ауыл шаруашылығы кооперативтері өтінім тапсырады. Негіздеме: Өтінім негізінде субсидия қаражаты ауыл шаруашылығы кооперативінің төрағасы шотына түседі, тексеру нәтижесінде кооператив мүшелері малдарын уақытша селекцияға пайдалануға бермегені, субсидия қаражаты туралы хабарсыз екендігі анықталды. Ұсыным: 2022 жылдан бастап субсидия қаражатын кооператив мүшелеріне тікелей беру туралы Қағида талабына енгізу қажет, қағидаға енгізілгенге дейін бұл бағыт субсидияланбайды. Нәтижесінде жауапкершілік күшейтіліп, ауқымды қаржыға өтінім тапсыру және қаржы жетіспеушілігі азаяды. 2. Қағидағы талап: Агроқұрылым өтінімді берген сәтте селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстың ақпараттық қорында (бұдан әрі – САТЖАҚ) және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру дерекқорында (АЖБ) барлық мал басы тіркеуде болуы қажет. Негіздеме: Субсидиялау шарттарына сәйкестікті салыстырып тексеру әдісі ретінде САТЖАҚ-пен және АЖБ-мен интеграциялық өзара іс-қимыл мал басын бірдей және дұрыс есепке алу және оның бар екенін растау мақсатында қажет. Алайда, құзырлы органдардың тексеру нәтижесінде агроқұрылымдар жергілікті ветеринар арқылы құлақ сырғаларын мал бастары болмаса да АЖБ базасына тіркеп, қағаз жүзінде субсидия алған фактілері анықталды. Ұсыным: Мал басын дұрыс есепке алу және оның бар екенін растау мақсатында жергілікті ветеринариялық коммуналық кәсіпорын, ауыл әкімі, вет.инспекция мекемелері агроқұрылымнан өтінімі түскен сәттен бастап визуальді көріп, субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде ЭЦҚ қол қою арқылы растау қажет. Нәтижесінде ұсынылған ақпараттардың шынайлылығына 3 жақтама көз жеткізу, сыбайлас іс-әрекеттердің алдын-алу, тек бір жақтама шешім қабылдамау сонымен қатар өтінімге жауаптылықтың үлесі артады, яғни қағаз түрінде заңдастырып субсидия алу, құлақ сырғаларын жасын, жынысын бұрмалау орын алмайды. 3. Қағидағы талап: Ірі қара және ұсақ малдың селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу бағытына ауыл шаруашылығы кооперативі, жеке және заңды тұлғалар арендаға бұқа, қошқарларды пайдалану арқылы бекітілген нормативпен мемлекеттік қолдау қаржы алады. Негіздеме: Агроқұрылымдар бұқа, қошқарларды арендаға беруші тұлғалармен алдын ала келісімге келіп, қағаз жүзінде заңдастырып, субсидия алған фактілер анықталды. Ұсыным: Тек сатып алған бұқа, қошқарлармен селекциялық жұмыстар жүргізген шаруашылықтар ғана субсидияланады, себебі шаруа бұқа, қошқар сатып алған кезде тиісті палата өкілдері визуальді көріп, асыл тұқымды статус беріп, атына тіркеп береді. Қағидаға ұсыным.docx Осы бұйрыққа сәйкес, Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының редакциясына тағамдық жұмыртқаға арналған құс фабрикасы өндірісінің қуаттылығына қарамастан субсидиялар нормативін 1-1,5 теңгеден 3 теңгеге дейін арттыру бойынша өзгерістер енгізіліп жатыр. Сіздің ұсыныстарыңыз Қағиданы қоғамдық талқылауды ескере отырып, салалық қауымдастықтар және одақтармен, мүдделі мемлекеттік органдармен және ұйымдармен бірлесіп қаралатын болады. 0 0
«Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруа... Қағидаға ұсыным Қағидаға ұсыным.docx Осы бұйрыққа сәйкес, Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының редакциясына тағамдық жұмыртқаға арналған құс фабрикасы өндірісінің қуаттылығына қарамастан субсидиялар нормативін 1-1,5 теңгеден 3 теңгеге дейін арттыру бойынша өзгерістер енгізіліп жатыр. Сіздің ұсыныстарыңыз Қағиданы қоғамдық талқылауды ескере отырып, салалық қауымдастықтар және одақтармен, мүдделі мемлекеттік органдармен және ұйымдармен бірлесіп қаралатын болады. 0 0